sâmbătă, 29 decembrie 2012

eu, horror

Frate, ma simt batman! Cum pot fi atata de ordi-bordi? Am scapari omenesti, chiar si mananc. Ce fiinta mizerabila pot fi! Vai, vai, vai... Imi vine sa ma imbat ca o curca. Oare cum se imbata curcile? Cred ca dand din cap. As pleca pe alta planeta. Ce are lumea asta cu mine??? Toti spun sus si tare ca-s buni de sarbatori. Unde incape atata bunatate in lumea asta? Mi-e rau! Sa vorbesc de Picasso... N-am chef. As putea sa nu mai vorbesc de nimic? Cel mai bine ar fi sa ma imbarc pe o racheta, pe o nava super spatiala, pe o tampenie cu beculete, pe ceva, acolo, care sa ma duca fooooarte departe. 
As putea sa nu mai aud enormitati? Ce bine ar fi sa stau dracu` in turnu meu... Cum ies cum calc pe o broasca raioasa. Clar, sunt batman! La feminin nu stiu cum se spune. Batmanita... suna ca o chelnerita. Merge si asa. Oricum vreau sa ma fac vanzatoare de paine. Buna meserie! Daca mai pun un semn de exclamare imi fac si sepuku. Vreau sa injur, asa ca la usa cortului. Nu ma lasa hartia asta penibil de virtuala. Ma-sa cu cratima si fara, si pe deasupra, si pe langa, si pe toate partile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu