joi, 19 ianuarie 2012

Tie, frumoasa mea cea mai frumoasa!

Fiinta frumoasa ce esti, scrii minunat indiferent de subiect! Asta in primul rand. Pe urma... Doamne, cata dreptate mai ai! Si, Doamne, de ce ai facut asa lumea? Si de ce nu m-ai facut si pe mine macar bi, daca nu lesbi? Doamne, Doamne! Sau macar barbat, ca stiam sa fiu de zece ori mai bine ca toti aia la un loc.
Frumoasa mea cea mai frumoasa, te iubesc din tot sufletul si iti spun multumesc in fiecar zi ca existi si ca ai aparut in viata mea! Invat de la tine in fiecare mic minutel si tot in fiecare mic minutel visez la ziua cand o sa te intalnesc. Nu ca am sa ma fac altfel, dar pentru ca am sa iti sar in brate de la 10 metri si am sa te strang o data tare, tare, tare, cat sa apuci sa simti un strop din dragostea si recunostinta pe care ti le port! Din toata starea asta a mea doar tu stralucesti.
Noapte buna, fetita cu ochi superbi si suflet minunat! Dormi lin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu