vineri, 5 februarie 2010

a fredona muzica sec

Doar muzica si asta ciuntita de ideea ca nu e cum mi-as dori-o. Mi se intampla sa fiu vaduva de cuvinte. Ma entuziasmez si-apoi cad fara ele. Undeva, departe, am niste sunete care ma asteapta. Si-as fugi catre ele. Ma-mpiedica un gand si-o lipsa. Si-atunci tac si mai fredonez cate unele. Sec.

Intr-o zi am avut un pian cu cutite infipte in el. Ma durea. Mi-as canta la el tacerile. Si-as asculta din el alte taceri. Mi-as intinde mainile insangerate catre. Si-as ofta. Unii isi ingrijesc pianele. Altii isi aduc acasa istoria. Eu nu am nimic. Decat, poate, o vaduvie de cuvinte pe care mi-o cant. Era sa scriu plangand, dar am uitat ca azi trebuie obligatoriu sa rad. Sunt singura in mijlocul peretilor 4, si-aici se rade in hohote. Afara se plange. Azi sunt barbat. Sa-ti cant o sonata. Sa-ti pun o culoare pe buze. Sa-ti imbrac visul. Sa iti spun cat esti de frumos. Sa-ti intind mana plina de flori. Sa te ajut sa urci. Sa-ti duc plasa plina cu dureri. Sa fii al meu. (Ce bine e sa fiu ca tine!)

Rad pentru ca azi si aici se rade. Afara se plange. Nici nu ies. Nici nu ajung departe la sunete. Doar fredonez sec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu