duminică, 17 iulie 2011

DOR

Ma gandeam cum sa cuprind totul intr-un singur cuvant. Am incercat. Posibil sa nu fi reusit. Sau si mai posibil sa nu mai aiba rost. M-am gandit cum sa il scriu, de ce sa il scriu, cand sa il scriu. Cred ca am gandit prea mult. Ma gandeam sa intreb, daca ii urezi cuiva "sa ti se implineasca toate dorintele", daca se intampla sa faci parte din dorintele persoanei in cauza, ce faci? Cum faci sa implinesti dorinta care depinde de tine? Atat de mult am gandit pana am ajuns sa dispar. Nu sunt de vina ca am disparut. Sunt de vina ca nu am stiut sa fiu. Un lucru pe care ar fi trebuit sa mi-l doresc la momentul dorintelor.
Sa ti se implineasca toate dorintele! Poate TU vei sti mai bine ca mine sa iti pui dorinte si sa ti le implinesti.
Zac cu picioarele inghetate, desi afara e soare si toropeala. Am constatat ca ma enerveaza tot. Si oamenii, si mizeria, si uratul, si algele care plutesc. Nimic nu seamana cu nimic si mai ales nimic nu e cum ar trebui sa fie. Caut ingeri albastri care nu mai exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu