vineri, 21 octombrie 2011

3 zile

Ma uit la ceas cand e 10 si 10, 13 si 13, 20 si 20. Mereu la fel. Cand ceasul isi bate ora exacta, te uiti tu. Eu ma gandesc la tine. Tu te gandesti ca sa intampla lucruri pe lume. Cate ore exacte dintr-ale mele sunt in trei zile? Cate ore exacte dintr-ale tale mai numeri? Mie mi se implinesc minunile si dorintele. Tu ti le implinesti singur pe toate. Ce de diferente intre timpul meu si timpul tau! Ca si diferentele dintre vise si visuri, mai stii? Cand mai revii? De cate ori sa se-nvarta limbile de ceasornic batran ca uitarea pana cand ora mea sa o ajunga pe a ta? Mai urci pana la mine? Te astept pe trepte sezand printre amintiri. Mai intai a fost 25 dupa 24. Apoi a fost 9 dupa 8. Acum sunt zile dupa nopti. Cateva. Si-ajung 24 inainte de 25, rotind acele ruginite sa-mpinga minutele mele pana la orele tale. Stii cum suntem noi? Doi care se tot cauta dintre cinci care s-ar vrea impreuna. Trei zile numarate clipa de clipa. Nu stiu sa cant. Dar as vrea sa imi canti tu la pianul din casa ta. Si sa imi spui ordinea notelor, asa cum m-ai invatat dintotdeauna. Mai vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu