luni, 19 martie 2012

Dansezi?

Stii sa faci sarmale?
Nu stiu.
Eu le fac impreuna cu fetele mele. Fiecare stie ce are de facut si lucram toti impreuna.
Noi nu avem loc langa voi. Eu nu stiu sa fac sarmale.

Nu imi viola intimitatea. Nu imi vorbi atunci cand eu nu vreau... desi vreau... dar nu vreau. Nu vreau sa te supar, dar vreau sa te aud plangand. Te-as rani... ca sa te pot tine in brate. Te iubesc si nu te-as atinge cu o floare. Mi-e frica. De fapt TE IUBESC. PREA MULT.

De fapt te iubesc, DA! Si mi-e frica de ceea ce simt. Si nu as vrea sa pleci niciodata. Dar nu stiu cum sa te tin. Si-as vrea sa nu plangi niciodata. As vrea doar sa te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta, doar eu, EU, SINGURUL, UNICUL.

Sa-ti cant. Iti doresti picuri albastri de pian. Uite, pentru tine, DOAR PENTRU TINE. E albastru si e unic si nu mai exista niciunul ca el. E al tau. NUMAI AL TAU. Ca si mine. Picura incet in sufletul tau. Dansezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu