sâmbătă, 5 martie 2011

De turn

Ce lume falsa, falsa, falsa! Si cat de distructiva... Si ipocrita. Si murdara. Si-as tot continua... Iar m-am scarbit. Nu inteleg de unde rasar atatea oribilitati. Pur si simplu mi-e peste puteri sa inteleg de unde tot apar si de ce se inmultesc in halul asta. Am ajuns sa nu ma mai intreb, ci doar sa constat ingretosata. De fapt, nu vreau nici sa le mai contabilizez. E munca inutila. Constat ca nu inteleg si nu are sens si nu e cazul sa mai... Melissa F-word! (Uite ceva care acum imi place cum suna!)
Am o lume in care plutesc si, iar constat, imi face bine. Oricat as vrea sa ma amestec pentru schimbari de decor, tot fug inapoi fericita ca o am, lumea mea. Da, mai am cate o zvacnire, dar sunt urgent pusa cu botul pe labe de ceea ce gasesc si-atunci revin falfaind din aripi roz catre turn. Home sweet home! Femeile nu suporta femeile. Barbatii nu suporta femeile. Nimeni nu suporta femeile. Si nimeni nu suporta pe nimeni. Ce fericire! Ce mi-a venit? Ma gandeam la bietul om aruncat afara ca s-a imbatat si-a vorbit prostii, de parca nu o gramada de lume vorbeste prostii in special atunci cand e treaza. Sa fim toti dati afara! Sa plecam toti acasa! La turn cu noi! N-aveti turn? Cumparati-va! E gratis. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu