vineri, 20 noiembrie 2009

7



7 zile. Dumnezeu s-a straduit 7 zile sa fie totul perfect. Zice ca daca s-ar fi odihnit mai mult am fi ramas pe dinafara. Eu nu sunt harnica, doar mai lacoma. Vreau 7 vieti in care sa tot traiesc. Poate chiar mai mult. Si o profitoare. Daca tot m-a facut sa ma asculte. Invat sa il rog frumos. M-a facut si m-a pus undeva, printre cele 7 zile. Eu vreau sa profit si sa ma asez peste tot. 7 vieti. Ba mai mult.

Nu sunt perfecta. Am doar pacate. Imi cer mereu iertare. Si vreau sa traiesc. Cu toate greselile mele, vreau sa traiesc! Unde mai pui ca am si curajul sa o fac. Sunt de condamnat? Imi cer drepturile la miezul noptii, oftand. Oare cand ma asculta Dumnezeu? In care din zile? Sa stiu sa ma concentrez mai tare. Poate ma aude. Poate ma iarta. Poate ma lasa chiar mai mult decat 7 vieti. Poate imi spune si mie eternitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu