vineri, 20 noiembrie 2009

despre pat, coclauri si secrete

Ma tot intreb unde gresesc? Cred ca am devenit prea Zoe. Ar trebui sa ma cocot in patul cu puf si sa ma alint. Sa astept, nu sa ma rog. Cred totusi ca am prea putine pacate si ma rog degeaba. Imi trebuie mai multe. Imi trebuie infidelitate. Da! Sa pacatuiesc din plin si cu nesimtire, poate atunci o sa fiu ascultata si eu. Zice-se ca sunt rea si indaratnica. Si ca pacatul meu e usor penibil. Cum ar fi sa-mi pun creierul pe bigudiuri si sa ma colorez rosu, adica rosie, ca nu mai vreau sa fiu Zoe?! Altii stau si incanta lumile, eu stau si sap cu nadejde. Am sa imi iau lumea in cap, sa ma duc pe coclauri. Adica in pat, ca m-am hotarat sa pacatuiesc, iar pe coclauri risc sa sap iara si sa uit de pacate. Hm, iar sunt nehotarata. Nu stiu ce sa fac mai repede. Sa pacatuiesc? Sa imi iau lumea in cap-pat? Sa ma fac rosie? Sa ma cocot cocota?

Unii detin secretul victoriei, eu detin doar descrierea lui. Da, am sa ma intreb mai des ce fac in weekend!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu