vineri, 20 noiembrie 2009

estetica inotului paralel

Pana si Sixtina a cazut in capul celor care se roaga. Iar eu ma plang ca imi trebuie o barca acum si ma tot rog. Oare ce sa fac cu barca daca-s prea mica sa o vaslesc? Sau poate imi pica si mie cerul in cap de atatea dorinte. Motivez si eu aiurea ca mi-o trebuie pentru apocalipsa pe care o tot asteptam, invocam. Pretind ca vreau sa traiesc. Poate ca ar trebui sa o iau babeste pe jos. Ce atatea corvoade galerice? Ce atatea oceane de trecut? N-o fi mai simplu sa-mi urmez raul? Poate paralel, ca si asa sunt paralela cu multe. Nu? Sau si mai bine, imi trec o bila neagra la comportament, singura, si ma apuc de vaslit contra curentului, ca doar stiu sa inot. Nu ma inec eu in tot potopul lor. Daaa, stiu, studiu! Sa studiez estetica inotului paralel, stilul impus. Zambesc, spun multumesc si ma apuc sa mai invat un stil. Si-mi construiesc si-o arca in care sa cant ce simfonie vreau. Si trec razand de 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu