marți, 19 ianuarie 2010

pasi pe nisip

Am numarat pasii pe nisip si i-am facut ... 13. Singuri, inaintand unul dupa altul, sau unul in urma celuilalt, depinde in care sens mergi, cautand.
De ce atata pustiu? Unii spun ca, acolo unde pasii sunt singuri, Dumnezeu te poarta in brate. Iar noi il cautam pe Dumnezeu. Mereu.
Ce fel de ganduri avem de mergem singuri, nestiind drumul, pipaind nisipul de sub noi, pasind? Dumnezeu ne poarta in brate, poveri.
Cati pasi si cate nisipuri si cate singurati tot trebuie sa poarte? Unde e?
13 pasi pentru ca imi place 13. Nu-mi place singuratatea. Nu ma simt singura decat atunci cand nisipul imi fuge de sub picioare. Unde sunt? Unde esti? Cui sa spun pasii mei pe nisip pipaind?
Nu-mi place sa vorbesc nici in cor, nici in pustiu, nici sub ochii padurii uscate. Ce stiu e ca Dumnezeu ma poarta in brate spre tarm. Stiu asta sigur! Si pasesc, invatand sa privesc si sa tac, pasii altora pe nisipul pustiu din preajma padurii uscate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu