vineri, 30 septembrie 2011

Cantare

Ca m-ai legat... Am ajuns pe o pagina de culori, pasind din aproape in aproape. Mergea muzica la mine si deodata am inlemnit. In fundal se auzea ceea ce doar visul catre tine imi sopteste mereu. Nu stiam de unde vine si nu am stiut cum ajunge la mine... Pentru o clipa am sperat ca e din nou cascada care ascunde sub stropi stravezii trupuri si dragoste. Nu era. Erau culori care canta. Canta asa cum imi canti tu... cum mi-ai cantat. De undeva din departari, ca tine. Nici trecut, nici prezent, nici continuu... Ca m-ai legat. Nu mai am timp. M-am pierdut intre clipe. Nu mai numar. Nu mai avansez. Nu ma intorc. Sunt intre. Rupta de tine. Legata. Fara miscare, suflare, iubire. Unde sa mai merg? Unde sa mai ajung? Nicaieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu