luni, 14 februarie 2011

Beth Hart - Am I The One (Live at Paradiso)



Same old question.

4 comentarii:

  1. Oh doamne cat imi place femeia asta. Te pup thu duamna. Lasa intrebarile ale caror raspunsuri le stii deja.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar mie imi placi tu! Nespus de mult! Face-m-as barbat, c-ar merita. Da` naibii, ca-s tot muiere si plangacioasa pe deasupra. Traiesc cu speranta ca in viitoarea viata sa te regasesc, eu - ditamai masculul, tu - floare firava. Om pune-o atunci de-o hora pe ritmul lui Beth.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba pardon, as vre' sa fiu io barbat si tu suava floricea. Asa ti-as arata cum ar trebui sa iubeasca un barbat ... prezent. Meriti sa stii asta si sa nu mai atribui cuvantului "iubire" fel de fel de ... nepriceputi. Ti pup di nu ti vezi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, Doamne, ce fiinta draga esti tu! Mai ales cand ma pupi di nu ma vad. :)
    Cat despre fiinte prezente... Doamne, Doamne, Doamne, cat as mai da sa fie prezente, de-a dreptu` si de-a binilea. Si-s pricepute, crede-ma, ca de-aia mi le vreau pi-aici. Si-apoi merit, zic eu, sa le am si sa ma aiba, ca-s o dulshe di tat. :)

    RăspundețiȘtergere