duminică, 6 februarie 2011

Iarna

Aveam senzatia ca imi alergi prin vene, ca trupul tau ma impresoara, ca-mi simt suflarea franta sub privirea ochilor tai. Dulce otrava strajuindu-mi trecerile catre extaz. Erai? Sau ai plecat si n-am stiut? Sau nu ai fost. Sau doar te-am fabricat. Ma-ntorc singura in tinutul himerelor. Sau n-am plecat niciodata din el, doar am vrut sa-mi traiesc realitatile pe care iluzoriu le-am zidit intr-un oarecare azi. Mai esti? Cum poti sa pleci de unde n-ai fost niciodata? Cum poti sa canti cand niciodata n-ai iubit? Cum sa te-apleci sa vezi firul de floare cand tocmai l-ai zdrobit?
"E iarna marilor reduceri"... slogan ironic suprapus. Cum sa reduci din minus catre minus? Simplu. E doar o iarna inghetata si atat. Iar florile nu sunt. Si nici femeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu