joi, 10 decembrie 2009

hibernare

Sunt ca o viata in care nu se intampla nimic. Lenevesc si-atat. Intr-o zi ar fi bine sa ma las si de drog si sa trec la citit. Desi, sincer, mi-ar fi placut sa ma uit la povesti. Nesfarsita eu, nesfarsite povestile. Impreuna sa ne tavalim prin infinit. Asa ar fi leneveala completa. Mi-e un somn de vreo 5 luni cel putin si nu ma dau dusa spre perna. Si iar gandesc...

Ce-ar fi sa vina sarbatorile?! Inca nu ascult colinzi, pentru ca nu imi miroase a iarna. Dar ma gandesc cum ar fi sa vina si mirosul si sarbatoarea, dimpreuna, la mine pe prag. Asa, fara sa aud, doar sa simt. As inchide ochii sa le citesc cu gandul. Si mi-as dormi cele 5 luni in mijlocul lor, al sarbatorilor si al mirosului de iarna. Sa hibernez. Poate atunci as visa si brazii inalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu