marți, 8 decembrie 2009

M-a luat valu`

M-a luat valu` cu cal cu tot. Am apucat a face politica mai abitir decat PSD si PDL la un loc. Si-am primit una peste bot... Scurt si la subiect. Desi mie mi se parea si postarea la subiect si ultimele subiecte in tema. Doar ca tema era foarte critica si ... m-a taiat. Asta e. Ma resemnez mioritic. Nu sunt decat o mica picatura intr-un ocean care oricum curge fara mine. Curge prost si fara rost; nu sunt eu in masura sa judec sau sa corectez.

Aveam multe cuvinte postate aici, cuvinte si culori. Intr-o zi m-am infuriat si am considerat ca, oricum nefiind ale mele culorile, nu am de ce sa ma impopotonez cu ce nu e al meu. Acum ma apuc sa renunt si la apucaturile cuvantate in dialect politic. Mai bine raman in mijlocul cuvintelor mele, doar ale mele. Si-aici m-a lovit o furie si am vrut sa restrictionez cititul. Chiar nu privesc pe nimeni ale mele doruri putine, marunte, incolore. Chiar nu vreau sa se stie ca sunt pe coclauri cu mintea si vorbele. Le scriu pentru mine. Ocoliti-le!

Am obosit. Am obosit in toate. Sa raman doar eu cu dorurile mele, singura, asta mai am. Si-i multumesc celui mai mare si dintai om al limbii noastre ca ma lasa, peste atatea vremi, sa-i imprumut vorba ca sa-mi cant neputinta. M-a luat valu` si-am obosit de atata inot. Mi-ajunge. Nu mai vreau oameni, nici spuse in vant, nici mizerii, nici pareri, nici pro, nici contra. Vreau doar liniste. Ma dor ochii si sufletul si toata fiinta zidita din cuvinte. Nu mai sunt nimeni. Nu mai vreau sa stiu nimic. Sa plece toate, toate literele inutile care isi spun, fiecare in felul sau.

Oare de ce nu ninge? As vrea sa vad alb. Cred ca am nevoie de alb. Sa fie alb mult, sa acopere totul. Sa ninga incet la geamul ochilor mei. Sa fie alb inghetat si incet, sa muteasca toate culorile lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu