vineri, 2 iulie 2010

conversatie

Mi-as dori o conversatie la miez de noapte. Sau pe zi, cand cerul se-ncinge. Sau seara, o fi mai bine. Ba poate de dimineata, cand nu m-am trezit. Fara cuvinte. Cu maini. Cu ochi inchisi. Cu fiori. Fara inceput si fara sfarsit. 25.
Azi-noapte am dansat cautand din priviri locuri goale pe care sa le umplu cu bucurii. Suna ciudat? Eram doar eu si o muzica pe care nu o auzeam, si o cautare pe care nu o mai opream, si un dans. As fi vrut sa imi spui SUNT. Doar ca nimeni nu stie cine esti. Poate ca nu mai esti. Cu siguranta, de fapt, nu mai esti. Doar eu dansand in mijlocul lumii, singura, mai sunt. Fiinta de-o schioapa. Si-atat.
Mi-as dori o conversatie rotunda, cu mine insami, cu tine, cel care as vrea sa fii. Nu mai stiu cuvinte. Nu mai am maini. Tin ochii deschisi. Devin rece in recele care esti. Si-am cunoscut sfarsitul inaintea inceputului. Mereu.
Acum tac purtand conversatii absurde cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu