joi, 15 iulie 2010

despre oameni frumosi

Cineva scrie despre femei urate. Altcineva spunea odata ca nu exista femei urate. Eu nu as vrea sa ma gandesc la femei frumoase si nefericite, pentru ca ele devin cele mai urate. De fapt oamenii nefericiti si neimpacati cu ei insisi sunt urati. Eu cred ca frumusetea tuturor vine din interior, iar daca iubesti devii cel mai frumos de pe pamant, oricine si oricum ai fi. Oamenii fericiti stralucesc. Ei au aripi. Sunt albastri. Sunt minunati. Sunt suflete care zboara pana in cele 9 ceruri si devin lumina.
Stii ce frumosi sunt oamenii care iubesc? Nu, nu cred ca stii, pentru ca TU nu existi. Nu esti nici albastru, nici lumina, nici frumos. Esti doar absent, total absent. Oamenii care iubesc cu adevarat exista, traiesc, sunt liberi si legati pe viata prin fire de dragoste impletite cu fericire. Sunt oamenii stralucitori, oameni care chiar au viata.
Si, stii, exista oameni care iubesc un fir mic de iarba, si aceia sunt frumosi, atat de frumosi! De fapt e plina lumea de oameni frumosi, daca stii sa ii vezi, daca stii sa ii simti. Mie imi plac oamenii frumosi si m-am hotarat sa iubesc toate firele de iarba si toti fulgii de zapada care cad pe pamant in furtuna, chiar si atunci cand e vara. Totul e frumos pe pamant, daca stii sa vezi. M-am hotarat sa iubesc lumea pentru ca vreau sa fiu frumoasa, cea mai frumoasa din lume! Vreau sa fiu lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu