luni, 5 iulie 2010

gol

Incep sa mi se goleasca gandurile. Sunt atat de plina de prea multe incat parca nu mai am forma. Abia astept sa plec. Mi-as dori sa-mi gasesc tarmul. Sa ma astepte. Sa ma primeasca. Sa ma inlantuie. Sa-mi fie liniste. Nu va fi, dar mai astern un vis. Am adunat o carte intreaga de vise. Visuri si vise ... mi-a placut diferenta. Visurile iti povestesc noaptea, visele le atingi cu ochii deschisi. Eu visez si visuri si vise. Si le umplu cu doruri pe toate.
Hm ... vorbesc sacadat, pun puncte si spatii ... cate trei. Inca nu pun diacritice. Astept sa fiu invatata sa le pun. Un alt vis dintre multele vise.
Altfel, ma dau prin real. Nu mai ascult muzica. Nu ma mai trezesc dimineata. Nu mai dorm noaptea. Nu mai gandesc. Nu mai stiu nici cuvinte. Cred ca incep sa devin insipida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu