vineri, 2 iulie 2010

nu

Stii lumea? Lumea in miscare. Lumea care respira. Lumea care iubeste. Eu nu o stiu.
Langa muntele care esti as fi fost mare.
Am mers la salina. De sus, lumea parea infiorator de departe si de mica. Am tremurat. Mi-a trecut prin minte o imagine, de fapt doua. O pasare zburand. Un om stand pe marginea unei prapastii. Am scris cum imi tremura sufletul, cum as vrea si sa zbor si sa pot atinge hauri fara spaime. Imi imaginam cum, tinuta de mana, pot pasi. Mi-ai raspuns ca nu intelegi. Acum stiu sigur ca am scris intr-o limba ciudata, de neinteles. Ca raspunsul a fost firesc. Eu nu vorbesc. Eu nu stiu sa vorbesc. Nici sa scriu. Nici sa ma fac inteleasa. De aceea nu zbor. De aceea nu ating hauri. Nici inalturi. De aceea nu cunosc lumea. De aceea sunt doar negatie. NU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu