luni, 16 august 2010

cafea razand

Timpul e relativ si aici pe Pamant, pentru unii ca mine. In special cel care trece prin gandurile mele. Sunt bine. Poate ca mi s-a ivit steaua. Pot rade in hohote.
Stii ce gust are cafeaua de dimineata acum? Amara si neagra, fierbinte, gust de femeie arsa. O cafea frumoasa, intr-o ceasca razand, verde. Razi si tu cu mine? Hai sa radem impreuna, noi, intr-o clipa! Sunt femeie cum vreau eu, cand vreau eu, ce vreau eu.
Plec din nou. Sa-mi mai sting o tura dorul in apa cea mare. Peste. (Ce-o fi insemnand asa? Eu stiu!) Mi-e drag de mine, femeie-narcisa. Am sa umblu pe strazi, in noapte, mancand inghetata si-am sa-mi aleg bunatati cu nume ciudat, peste zi. Am sa imi pun palaria cea alba si-am sa-mi scald fanteziile pe spatele tigrului meu, masculul feroce. Regasire.
Stii, e soare din nou. Noutate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu