luni, 30 august 2010

dintr-o noapte fara stele

Am terminat. E tarziu si e noapte cu vuiet, fara stele. Nu am fost sa-mi inmoi sufletul in apa cea mare. As fi vrut, dar a fost doar suflare de vant. Am baut o cafea intr-un leagan rosu. Doar am stat. Mi-ai lipsit cum imi lipsesti de o vesnicie. Azi mi-am luat ceva pentru mine si-am fost fericita, si mai sunt, si voi fi. M-am admirat in oglinzi. M-am placut si-am zambit. As fi vrut sa stii cum sunt, ce am reusit, cum a fost totul. Sa ma vad in oglinzile ochilor tai. Cioburi. Cioburi care nici macar nu exista, doar eu le creez mereu. Nu-i nimic. Afara e noapte cu vuiet de oras stins. Oamenii dorm. Eu scriu. Mi-ar fi placut sa iti povestesc, tie, print imaginar, al meu.
"Convertiti in bani"... Ce? Blogul, sufletul, viata. "Setari, design, comentarii"...vorbesc singura. Nu e nimeni care sa creada. "Vizualizati" cuvinte de viata dintr-o noapte fara stele, la o margine de lume singura. "Editati" tampenii goale. Se facea ca ma trezesc intr-un mijloc de strada, singura... Nu sunt singura, de fapt. Sunt mereu cu cineva care nu exista. Si nici nu strig, nici nu plang, nici nu disper. Doar caut sa pipai viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu