luni, 16 august 2010

calcule

Calculez. Cate pahare cu apa trebuie sa inghit. Cate guri de aer trebuie sa trag in plamani. Cate bucati de paine trebuie sa mestec. Stii, existenta asta e toata un calcul. Sertarul unu - calculul apei. Sertarul doi - calculul aerului. Sertarul trei - calculul painii. Simplu si eficient, barbateste. Ce bine ca am limite si mi le mai si cunosc! Imi iau cea mai mica mobila posibila, trei sertare cladite de jos in sus. Ma limitez la atat.
Doua calculatoare zici? Ba-s mai multe! Si mainile-s multe, cantand la ele. Maini inteligente, zvacnind, gata oricand sa bata orice. Calculatoarele au foldere, eu am sertare ca si mainile dibace care-si aseaza intimitatile pe categorii. Azi sorbim o gura de apa limpede, din Folderul Nr 1 scoatem servetelul si ne stergem la gura. Maine ne imbatam cu aer, iar din Folderul Nr 2 scoatem o picatura de potiune magica sa ne dreaga betia. Intr-o alta zi mai luam, daca ne aducem aminte, o bucata de paine, sfaramicioasa si tare. Folderul Nr 3 ne asteapta cu un medicament. Am imbatranit si nu mai putem digera.
Sigur 1+1 fac 3. Ne inmultim pentru ca ne plictisim si avem nevoie de noutate.
Crezi ca lipseste ceva? Eu sunt sigura ca nu. Oricum am sucit-o, povestea nu contine nimic altceva decat matematica pura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu